zondag 14 juli 2013

Stalker





Ik had een stalker op de tuin, een duif.
Eerst dacht ik wegwezen jij want je vreet alles kapot.
Maar het was een heel rustig beestje zat nergens aan en volgde me op de voet.
Ging ik links ging hij links, ging ik rechts ging hij rechts enz.
Hij keutelde zo wat rond volgde me zelfs tot in de kas.

 

Grappig beestje en zo tam als wat.
Had een rose en een blauw bandje om de poot dus een duif waar ze mee vliegen.
Collega gebeld waarvan de man duiven houdt, moest met n doosje (met gaten erin) naar de tuin duif erin, dan zou hij wel kijken van wie hij was.
Nou toen ik terug kwam was hij natuurlijk weer verdwenen.
De buurman had m ook al rond zien scharrelen, misschien uit de koers geraakt of had ie honger/dorst.


Verder groeit alles als kool.
De kolen zijn mega-groot maar er zit nog niks in t midden.
Alle andijvie en sla vliegt de grond uit.
De courgettes/pompoenen en de Oost-Indische kers groeien al helemaal door elkaar heen, prachtig die bloemen en al die kleuren!


De eerste courgette zit er al aan.
In de kas is de 2e komkommer al 15 cm!


De struikboontjes zijn pas 12 cm, maar er zitten al bonen aan van 9 cm!!
Wat een plezier dat bijna alles het zo goed doet.

reuze-boon aan miniplantje
 
overal 'zoemt' het in de tuin bij de bloemen

de snijbonen zijn bijna bovenaan

zo mooi die bloemetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten